2011, jag välkomnar det mer än någonsin!

Jag läste just mitt horoskåp för 2011:

Kärlek: När du får tid över fungerar kärlekslivet riktigt bra, men under 2011 händer det så mycket på andra fronter att det inte blir något romantiskt år. Bland annat prioriterar du resor och nöjesliv i väldigt hög grad. Det blir ett spännande och roligt år. Bästa kärleksmånaden blir maj.

Pengar: Din ekonomi förbättras betydligt under året. Delvis för du har tur, ideligen snubblar du över fynd och oväntade möjligheter. Men det beror också på att ditt affärssinne är snynnerligen skarpt och på att din karriär förmodligen tar ett rejält kliv framåt. Ett utmärkt år.

Karriär: Första halvåret sker en rad större förändringar. Kanske hittar du en utbildning som tar dig dit du vill, kanske får du ett nytt perfekt jobb. Du är i alla fall väldigt nöjd. Andra halvåret ägnar du dit åt att hitta balans i dina nya villkor. Kanske byter du bostad också.

Mina planer för året:
* Sista terminen i skolan. Mycket nöjd med schemat.
* Studentskiva 31/3
* MP (Gröna lund) i april för tredje säsongen.
* 1/6 tar jag studenten
* 26/6 sticker jag till Magaluf. Bartenderutbildning.
* 17/6 kommer jag hem. Återvänder till MP och gottar mig i grönalunds chokladhjul och femkampspel. Där blir jag kvar hela sommaren.
* Hösten, ingenting planerat. Jobba?
* runt 25 december sticker jag med mamma och syster till Australien i 6 veckor. Jag spenderar även nyaåret på andra sidan jordklotet.

Jag ser fram emot det nya året mer än någonsin. Det här ska bli det bästa.
Det har man sagt många gånger, men det här ska slå rekord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0