FÖRLÅT!

Förlåt trogna läsare. Enligt min fina statistikkurva finns det fortfarande folk som pressar i hopp om nya blogginlägg och bara för det så tänkte jag börja gå er tillmötes igen.
Jag har varit hemskt dålig på att uppdatera och det beror på att jag har haft så fruktansvärt mycket att göra. Det är genernas fel. Mamma delade med sig av sina super roliga gener - dom som tvingar henne till att tacka ja till allt och ta på sig så mycket ansvar som det bara går. Så nu har jag sprungit runt i skolan och slitit folk i håret, skrivit hotmeddelande och visat tänderna för dom som inte betalar in pengar för studentskivan. Jag har aldrig känt mig mer älskad av klassen...
Men nu är jag back in track igen och tänkte dela med mig av lite gobitar från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0