Lördag

Lördag morgon vaknar jag med Jennifer bredvid mig. Vi är båda på träningshumör och tar en springrunda i det fina vädret. När vi kommer hem skyndar vi på oss kläderna och kastar frukosten i käften för att sedan åka till Dalarna för att hämta hem den efterlängtade (!????!) mopsen.
Resan var sjukt jävla lång. För att inte göra en bibel av den så säger jag inte mer än att jag övningskörde upp och hade sådär bra koll på bensinmätaren. Jag ser att lampan lyser efter ca 10 mil och har ingen aning om hur länge den har lyst. Bara för det kommer ingen avfart på flera kilometer och vi åker på soppatorsk mitt på motorvägen, wieee! Jag och malin springer över motorvägen (!!!!) och liftar med en gammal gubbe till närmaste mack och den snälla gubben kör oss tillbaka till den törstiga bilen som jag vägrar köra efter det.
När vi kommer fram till den snuskiga bondgården så faller jag pladask för dom söta små liven

Jag säger bara:
Welcome home baby








men han ville inte riktigt fastna på bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0