upprörd.

Stackars alla ni som pressar varje dag och hoppas på att se ett nytt inlägg från mig.
Det är nu när jag inte har tid att skriva som jag borde skriva - eftersom det är nu det händer saker i mitt liv.
Enda anledningen till att jag skrivet nu är för att jag är så fruktansvärt förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Mina bortskämda småsystrar har tjatat till sig en mops. Så på onsdag blir vi en hund rikare (!!!!!!!)
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
OCH INTE NOG MED DET!
Det lilla livet kostar lika mycket som TVÅ ROTTWIELER's.
Varför kunde vi inte köpt en rottwieler istället??? Eller låtit bli?
Om inte jag får det jag vill när fyller jag år så kommer jag skära halsen av hunden.
Jag är inte så bortskämd som jag låter men om man kan slänga SEXTONTUSEN spänn på en jävla mops så bör man kunna slägna pengar på vettigare saker också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0