Isabel, Anna, Viktoria, Sofia och Elin

Jag har världens bästa vänner!
Igår fyllde jag 19 år och att fylla 19 är ingen big deal. Det är året mittemellan två betydliga födelsedagar vilket gör den ännu mindre betydlig. Jag hade till och med lovat att vara hemma med småsystrarna på kvällen för att pappa och malin skulle iväg. Men födelsedagsbarnet ska alltid bestämma middag, det är en regel. Jag hade beställ lax (fråga mig inte varför jag helt plötsligt ville äta det) efter middagen börjar folket i mitt hus bete sig lite konstigt. Först plingar det på dörren och Malin börjar viska med "besökaren" sedan kommer hon tillbaka till köket och säger "elbolag, dom ska bara sälja..." - ingenting jag tyckte var sååå konstigt egentligen. Sedan ville Caroline (lillasyster) ha sällskap när hon städade sitt rum - vilket jag började tycka var konstigt. Medan jag sitter och gör henne sällskap ringer det på dörren igen och 10 min efter det ropar pappa och när jag kommer upp knyter han ögonbindel på mig. Därefter leds jag ut av 2 tjejer som inte riktigt kan hålla sig för fnitter. Jag leds in i en bil som kör mig till Huddinge, hem till Isabel och där står tjejerna med överraskningsfirande.
åååh, vad rörd jag blev!
Det hade bakats morotskaka, hammagjord citronglass, tårta, passionsfruktscoctail med mangogrädde, och massa annat som jag inte ens visste vad det var.
Det var den roligaste födelsedagspresenten jag har fått - någonsin.
Tack mina små änglar!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh vad gulligt :) Haha själv lyckades jag inte ens få mina vänner att dyka upp på samma dag :P

2011-03-31 @ 10:47:35
URL: http://hanelno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0